Σκάφανδρο κατάδυσης...
Εδω που έφτασε η χώρα, η ηθική, το ηθικό, η οικονομία, το χρηματιστήριο, η τσέπη μας...
Λίγα λόγια για εμένα
sharelolder-cs . κατά κόσμον Χρήστος. Μετά απο τόσο καιρό στο φορουμ και τόσα posts, με ξέρετε αρκετοί, οι περισσότεροι ....
(διαβάστε περισσότερα)
Don't follow me. I'm lost too...
·Το πληκτρολόγιο της ξανθιάς γραμματέως και άλλα εύθυμα....
·Φορέστε το (ενίοτε τολμηρό) χιούμορ σας...
·Για τους φυλακισμένους...
·Γυναικείος χαρακτήρας
·Αμοιβαία δώρα...
·Η απόδειξη για τη κλιματική αλλαγή
·Ομερ-Πριόνης
·Γκίντερ Φερχόιγκεν: ΑΜΑΝ
·Μη πάει ο νους σας στο πονηρό...
·Εύα for ever !
·Απόκλιση 180 μοιρών
·Σκανδαλι-στικά όνειρα...
·Ντόρα, δώστα όλα....
·τραγούδια απο το You Tube
·Prive σελίδα, AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ KAI ΜΟΝΟ για τον Θρασσάκο (μη μπείτε οι υπόλοιποι)...
·Ο καφές είχε τη δική του ιστορία...
·Γελάνε και τα αυτιά του Γιωργου που φεύγει...
·Δώστε τόπο στα νιάτα και υπουργεία στους σαραντάρηδες
·Για τα μάτια του OTE...
·Please ask Monica for details....
·Κάπου μπροστά θα είναι το πράσσινο....
·Σκέψεις που κάνεις όταν είσαι "μαύρος" και "στη γωνία".....
·Προβληματισμοί...
·Γιατί ζορίζεστε;
·Ευχαριστίσατε τον Κύριο ημών...
·Χιουμορ απο τον Αρκά
·Οταν έχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου...
Σύνδεσμοι


η ΝΔ πάλι μπροστά στη κάλπη...
1129 αναγνώστες
Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2009
16:43

 

 

 

Πολλοί θα έλεγαν  ότι ο τρόπος διεξαγωγής του συνεδρίου ενός μεγάλου κόμματος είναι εσωτερικό διαδικαστικό θέμα και δεν αξίζει να καταναλώνεται τόσος δημόσιος χρόνος και συζήτηση. 

Δεν θα συμφωνήσω.

Όταν η Νέα(;) Δημοκρατία είναι διαχρονικά ένα από τα δυο μεγάλα αστικά κόμματα,  που ψηφίζεται απο έναν στους τρείς ψηφοφόρους, οφείλουμε να δούμε από κοντά και τα της επιλογής νέου αρχηγού και τα της νέας φυσιογνωμίας και προσδιορισμού του ακριβούς ιδεολογικού στίγματος της παράταξης.

 

Η βάση της δεξιάς παράταξης ζητά συνέδριο ουσίας χωρίς χρονικές πιέσεις.

Ζητά ανανέωση κι όχι μόνο σε πρόσωπα.  Δεν ζητά απλώς ένα νέο αρχηγό, ζητά τομές .

Στις τελευταίες εκλογές είναι προφανές ότι η βάση της παράταξης δεν ψήφισε. Καταψήφισε και με πολύ θυμό μάλιστα. Ακόμα και όσοι τελικά υπερψήφισαν το κόμμα, το έκαναν με αρκετή δυσθυμία.

 

Η βάση  της δεξιάς ζητά να μη συνεχίσει η ΝΔ ένα αρχηγικό κόμμα οικογενειοκρατίας και «ιδιοκτητών»,  με οπαδούς-πρόβατα ,  και  εν πολλοίς εκτιμά ότι οι τρεις γνωστοί βασικοί διεκδικητές,  δεν είναι σε θέση να  δώσουν την απαραίτητη  νέα πνοή  και ανάταση στη παράταξη,  αλλά απλώς θα διαχειριστούν το σύρσιμο ως την επόμενη ήττα. 

Ήδη η πλειοψηφία της βάσης τους έχει ουσιαστικά απορρίψει και τους τρεις θεωρούμενους υποψήφιους.

 

 

Η βάση ζητά να αναλυθούν και να αναγνωριστούν τα αίτια της ήττας. Να ειπωθούν και να ακουστούν. Ζητά αποχωρήσεις των φθαρμένων και σκονισμένων, των διαπλεκόμενων, των αλαζόνων εραστών της καρέκλας. 

Ζητά  να επανακαθοριστεί  σε ποια ακριβώς μερίδα της κοινωνίας θα απευθυνθούν και με τι περιεχόμενο. Φιλελεύθερο; Πατριωτικής δεξιάς;  Κεντροδεξιό;

Διότι νοιώθει ότι είναι κρίμα για τη χώρα η ανυπαρξία ιδεολογικά σύγχρονης προοδευτικής και φιλελεύθερης Κεντροδεξιάς αντιπολίτευσης που θα συγκρούεται και θα μάχεται  ιδεολογικά  στην πράξη με την επικίνδυνη ιδεολογική κυριαρχία του δημοσιουπαλληλισμού και της Αριστεροπροοδευτουριάς.

 

Η υπέρμετρη βιασύνη του Καραμανλής να εκλεγεί άμεσα νέος αρχηγός ώστε να αποχωρήσει  στις 8/11 είναι ανεξήγητη εκτός αν έχουν βάση οι φήμες  για  σοβαρά προβλήματα υγείας της Νατάσσας  και ανάγκης νοσηλείας επί τρίμηνο τουλάχιστον στις ΗΠΑ.  Γιατί το ότι τους βαρέθηκε είναι σίγουρο, αλλά αυτό συμβαίνει καιρό τώρα.

 

Η βάση όμως δεν αποδέχεται τη χρονική πίεση. Ζητά να μη περάσει απλώς το δαχτυλίδι στη Ντόρα μέσα από ένα ελεγχόμενο από μηχανισμούς συνέδριο. Άλλωστε από την εμπειρία του ΠΑΣΟΚ αποδείχθηκε ότι ο πρόεδρος που εκλέγεται με ανοιχτές  διαδικασίες είναι ισχυρός και αντέχει στις κρίσεις π.χ. ο Παπανδρέου δεν θα άντεχε ενδεχομένως την κρίση του 2007 εάν δεν είχε εκλεγεί από 1 εκατομμύριο ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ.

 

Η βάση ξέρει ότι η Ντόρα είναι αναμφισβήτητο φαβορί αν το συνέδριο δεν είναι πλατιά λαϊκό, γιατί το ελέγχει.

Η βάση όμως δεν αποδέχεται την εκ των υστέρων τυπική επικύρωση των ειλημένων αποφάσεων, σε δεύτερο συνέδριο, (όπως πονηρά ζήτησε η Ντόρα)  γιατί ξέρει ότι η εκ των υστέρων ανατροπή της επιλογής αρχηγού, -σε δεύτερη φάση- θα είναι πολύ δύσκολη και θα ρίξει ακόμα παραπίσω τη παράταξη στην ομφαλοσκόπηση.

 Η βάση όμως σαφώς δεν θέλει οικογενειοκρατία. Θέλει νέα άφθαρτα πρόσωπα. Χωρίς σκιές Siemens. Θέλει το πολύ πενηντάρηδες. Θέλει επιτυχημένους πολιτικούς κι όχι επιτηδευμένους ρήτορες με ξύλινη γλώσσα τύπου Αβραμόπουλου.  Θέλει αρχηγό που να συσπειρώνει ακόμα και τους κεντρώους  και τους αναποφάσιστους πράγμα που δεν μπορεί πχ ο Σαμαράς. Θέλει αρχηγό με διεθνές εκτόπισμα και image που δεν μπορεί να δώσει ο  συμπαθής κατά τα άλλα λαϊκός Ζορρό  Πανίκας  Ψωμιάδης.

 

Επίσης η βάση δεν ξεχνά ότι ο Σαμαράς και ο Αβραμόπουλος «πούλησαν» το κόμμα και την παράταξη κάνοντας προσωπικές στρατηγικές και κόμματα. Ειδικά για τον Σαμαρά δεν του δικαιολογούν ότι έριξε την κυβέρνηση της ΝΔ το 1993 και στήριξε το ΠΑΣΟΚ ψηφίζοντας ως πρόεδρο τον Στεφανόπουλο ώστε να μη γίνουν εκλογές.

Ξέρει επίσης η βάση ότι αν βγει ο Σαμαράς καταφέρνοντας να κλείσει το δρόμο στη Ντόρα, και με δεδομένους και τους παλιούς λογαριασμούς,  δεν θα του συγχωρεθή, θα έχει πάντα στη πλάτη υψωμένο το μαχαίρι της υπονόμευσης από το Μητσοτακέϊκο.

 

Η βάση απορρίπτει ρητά τους τρεις ως επιλογή , και αν δεν έχει άλλη επιλογή θα καταλήξει στη Ντόρα ως λύση ανάγκης για τη παράταξη,

δηλαδή καταψηφίζοντας τους άλλους δυο.

Η βαση στη πραγματικότητα αναζητά υποψήφιους με προφίλ όπως τον Μεϊμαράκη, όπως τον Κωστή Χατζηδάκη.

Ειδικά ο  τελευταίος απ’ όσο διακρίνω έχει ιδιαίτερο ρεύμα αποδοχής μέσα στη βάση. Πιθανόν όμως οι εν λόγω να φοβηθούν να εκτεθούν  καθ’ όσον δεν έχουν ισχυρούς εσωκομματικούς μηχανισμούς και νοιώθουν ότι θα καούν καθώς δεν έχουν ουσιαστικές ελπίδες μπροστά στη Ντόρα. Ίσως όμως αν το πράγμα πάει τελικά στη βάση, εκείνη να  επιβάλει  την έκπληξη.

 

Τι θα προκύψει τελικά ;  Τι τεύξεται η νεοδημοκρατική κάλπη; 

Ίδωμεν.

 

 

 

 

 

Σχόλια

13/10 17:05  ΚΥΠΡΙνΟΣ
Υπάρχουν 3 δεξιές,του Κυρίου,του Λαού και του Κεφαλαίου.Το πρόβλημα δεν είναι τα πρόσωπα,αλλά η ιδεολογία και αυτά δεν λύνονται με συνοπτικές διαδικασίες...
Για μένα αν και δεν έχω σχέση με το χώρο,μόνο κάποιος σαν τον Τατούλη θα μπορούσε να την εκσυχρονίσει,αλλιώς είτε θα παραμείνει ένα συνοθύλευμα παλαιοκομματικών και νεο-μπούληδων ή ο καθείς θα τραβήξει το δρόμο του.
13/10 17:35  Λουκρητια
Διατηρεις ελπιδες?Υπεραισιοδοξος μου φαινεσαι.
13/10 17:39  shareholder-cs
"Το πρόβλημα δεν είναι τα πρόσωπα,αλλά η ιδεολογία"
Ελα ρε Κυπρίνε, ακόμα και στα κομμουνιστικά κομματα που υποτίθεται η ιδεολογία είναι λυμένο θέμα, τα πρόσωπα παίζουν σηματικό ρόλο. Είχε καμμια σχέση ο Σταλιν με τον Γκορμπατσώφ;
13/10 17:40  shareholder-cs
Τι να σου πω ρε Λουκρητία.
Καμμια φορά πάνω στη κοπριά βγαίνουν ανεμώνες...
13/10 17:45  shareholder-cs
Και αν υπάρχουν 3 δεξιές (εγω λέω υπάρχουν και περισσότερες..) τότε που να δεις πόσες αριστερές υπάρχουν. Δεν έχεις κοιτάξει ποτέ τα ψηφοδέλτια που σου δίνουν;

Εδω μόνο ο Σύριζα ήταν δεκα-τόσες συνιστώσες...
13/10 18:03  ΚΥΠΡΙνΟΣ
μιλάμε για τα κόμματα εξουσίας,δεξιά του Κυρίου εκφράζεται από το ΛΑΟΣ,δεξιά του ΛΑΟΥ Σαμαράς,Πάνος,Εβερτ,Μανώλης κλπ.,δεξιά του μεγαλο-Κεφαλαίου Ντόρα,Μητσοτάκης,Αλογοσκούφηςκλπ. και ξέχασα και μία ακόμη του ΤΙΠΟΤΑ το ποιός την εκφράζει ρώτα τον Πάγκαλο.

Η δεξιά του Λαού συμφωνεί περισσότερο με το ΠΑΣΟΚ,όπως και της Ντόρας με τον Σημίτη και ξαναγυρνάμε πάλι στα πλαίσια του συστήματος οι κυρίαρχες ιδεολογίες- οικονομικές θεωρίες είναι των Κευνσιανιστών και των νεο-φιλελεύθερων.
Το σκέτο φιλελεύθερων,άστο να είναι προνόμιο όλων,εξάλλου όποιον και να ρωτήσεις φιλελεύθερος είναι ή θα ήθελε να είναι.
13/10 19:26  haros
συμφωνω με την κεντρικη ιδεα του αρθρου.η αληθεια ειναι οτι ουσιαστικα κανεις δεν πληρει τις προυποθεσεις για κατι το ξεχωριστο.αν νικησει η ντορα,θα ειναι λογω απουσιας αλλης αξιοπιστης προτασης.παρολα αυτα,ειναι παλαιας κοπης και νοοτροπιας πολιτικος(παρολο που δεν ειναι ηλικιωμενη) και δεν νομιζω οτι εχει τροπο να πεισει τον κοσμο.τελος παντων,ολα παιζονται.περιμενε ποτε κανεις οτι ο γιωργος θα γινοταν καποτε πρωθυπουργος με 10% διαφορα???
13/10 19:27  haros
για τον χατζηδακη παντος που λες,μου φαινεται ακομα λιγος και ανετοιμος για οτιδηποτα..
13/10 19:49  shareholder-cs
Μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα Κυπρίνε, είναι ακόμα πιο μπερδεμένα.

Βλέπεις οι "αριστεροί" ενω είναι επαρκώς φιλελευθεροι όταν φιλολογούν στα κοινωνικά θέματα, σε θέματα ελευθεριών και αυτοδιάθεσης του ατόμου κλπ, δεν είναι διόλου φιλελεύθεροι στα οικονομικά. Εκεί είναι αρτηριοσκληρωτικά κρατιστές και απεχθάνονται την οικονομική πρωτοβουλία.
Μολις δε βρεθούν σε κάποια εξουσία ρημάζουν και καθυποτάζουν τα ατομικά δικαιώματα καθενός, υπερ του μαζάνθρωπου, του μόνου κόμματος, "του λαού".

Οι δεξιοί απ την άλλη είναι επαρκώς φιλελεύθεροι στα οικονομικά θέματα πιστευουν στην ιδιωτρική πρωτοβουλία, αλλά ενίοτε έχουν μη φιλελευθερες απόψεις στα κοινωνικά θέματα πχ η πατριωτική δεξιά που είναι υπέρ συγκεκριμένης θρησκείας (Ορθόδοξοι) υπέρ συγκεκριμένου εθνους που κυριαρχεί στο κρατος (Ελληνες και αρχαιολατρεία, αντι γενικώς της κοινωνιας των πολιτων που διαμένουν στη χωρα που λέγεται Ελλάδα χωρίς αποκλεισμούς λογω εθνότητας γλώσσας κλπ ή ακόμα και γενικότερα της παγκόσμιας κοινωνίας χωρίς σύνορα)
Που να βρεις άκρη...
13/10 20:01  shareholder-cs
Δημήτρη για τον Χατζηδάκη δεν γράφω τυχαίως.
Διάβασε πχ σχόλια αναγνωστών στη Ναυτεμπορική, http://www.naftemporiki.gr/news/viewcomments.asp?id=1727707

σχόλια στο blog του, http://khatzidakis.blogspot.com/στο άρθρο "η επόμενη μέρα"

και σε συζητήσεις. Εχει ρεύμα.
13/10 20:11  talbot
Τα πράγματα είναι απλά.Λείπει απο την Ελλάδα ο "Ελληνικός" Φιλελευθερισμός.
Δηλαδή ενας φιλελευθερισμός που θα σέβεται και θα προάγει κάθε τι το Ελληνικό τηρουμένων των σημερινών αναλογιών βεβαίως.Ολα τα άλλα τα έχουμε δοκιμάσει και έχουν ριφθεί στο χρονοντούλαπο της ιστορίας (1-1,5%).
Και είναι λυπηρό,που οι εκάστοτε εκφραστές του δεν κατάφεραν να εμπνεύσουν.
13/10 20:15  talbot
Συμφωνώ Χρήστο με το κείμενό σου μόνο με την διαπίστωση ότι κανείς δε κάνει.
Ο συμπαθέστατος φιλελεύθερος Χατζηδάκης,
δεν έχει στόφα αρχηγού.Δεν ειναι κακό να μην κάνουμε όλοι για αρχηγοί.
Ισως Ο Μειμαράκης να ήταν η καλύτερη λύση.
13/10 20:27  ΚΥΠΡΙνΟΣ
συγγνώμη να διορθώσω το νεο-φιλελεύθεροι με το νεο-συντηρητικοί ,γιατί διαβάζω αυτό στη Ναυτεμπορική ,παράδοση,Εθνος,πατρίδα,Βυζάντιο,θεματοφύλακας του Ελληνισμού κλπ. ότι και να κάνουν δεν μπορούν να ξεφύγουν από τα στενά όρια της συντήρησης και του χτές.

Δεν ξέρω,αλλά μου θυμίζουν τον Μπούς τον δεύτερο.

13/10 20:31  talbot
Οσον αφορά το επιχείρημα του τι δεν συγχωρεί η βάση,σηκώνει μεγάλη συζήτηση για το αν η βάση δεν συγχωρεί περισσότερο
σκάνδαλα τύπου Ζήμενς,ή τη δημιουργία κομμάτων,που τουλάχιστον κάποια στιγμή εξέφρασαν πολλούς αστέγους (όχι πάντως εμένα).Ισως αν παρέμενε το κόμμα του Αβραμόπουλου να το τιμούσα με την ψήφο μου.
13/10 20:35  talbot
Φίλε Κυπρίνο,αφού δεν πρόκειται ποτέ να σε απασχολήσει ο χώρος,τι αναλώνεσαι?
Εχει ομιλία ο Γιωργάκης,(ξέχασα Γιώργος πλέον),πήγαινε να χειροκροτήσεις και πές εκεί τα περί Μπούς,θα σε καταλάβουν καλύτερα.
13/10 20:41  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Καλησπέρα Χρήστο και λοιποί φίλοι
Ξεκαθαρίζω ότι θεωρώ ότι δεν μου πέφτει λόγος για τα εσωτερικά της ΝΔ μια και η μόνη περίπτωση να την ψηφίσω, με βάση τα ως τώρα δεδομένα, θα ήταν να έχει απέναντί της τους καραγκιόζηδες του ΚΚΕ ή του ΛΑΟΣ.
Δεν αντέχω παρ' όλα αυτά στο πειρασμό να σχολιάσω τα γραφόμενα από τον ΣΕΑΡ τον ΗΑRΟS και τους άλλους φίλους.
Έχω την αίσθηση ότι η Ντόρα είναι μακράν πιο σοβαρό πρόσωπο σε σχέση με τους άλλους και σ' αυτό συμφωνώ με την αξιολόγηση του ΣΕΑΡ για Αβραμόπουλο - Σαμαρά. Έχω όμως μια απορία. 5000 σύνεδροι είναι πρόβατα και μέλη ελεγχόμενων μηχανισμών?
Ο Χατζηδάκης είναι καλή περίπτωση μοντέρνου αποτελεσματικού manager για ένα υπουργείο αλλά βέβαια ως εκεί.
Για τον Μειμαράκη δεν νομίζω ότι ούτε ο ίδιος θεωρεί τον εαυτό του κατάλληλο για ηγέτη. Το βεληνεκές του φθάνει ως την θέση του Ζαγορίτη.
Για τους άλλους (ψωμιάδη, Σπηλιωτόπουλο) που έχουν ακουστεί δεν τους θεωρώ σοβαρές περιπτώσεις ούτε για υπουργείο και πιστεύω ότι δεν έχουν, όπως και ο Μειμαράκης τέτοιες φιλοδοξίες.
Έτσι για να έχετε μια εικόνα πως τα βλέπει ένας αντίπαλος που σας γουστάρει σαν BLOGERS και "γείτονες" συμπάσχοντες στον αστερισμό του ΧΑΑ...
13/10 20:50  ΚΥΠΡΙνΟΣ
δεν παύει να αποτελεί τον άλλο πόλο εξουσίας,στη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία ο ρόλος της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι σημαντικός.

@talbot,έχεις δίκιο δεν τα καταλαβαίνω,όλα τα παραπάνω το ΠΑΣΟΚ τα εμπεριέχει σε ένα σύνθημα "Πρώτα η Ελλάδα".Τέλος πάντων,σας εύχομαι καλή τύχη και την καλλίτερη επιλογή.
13/10 21:02  talbot
Να είσαι καλά φίλε Κυπρίνο!
Αν ήταν στο χέρι του απλού ψηφοφόρου θα είχαμε επιλέξει τον καλύτερο.Αλλά βλέπεις τα κόμματα στην Ελλάδα κληρονομούνται.
13/10 21:12  CANYON
13/10 21:15  CANYON
13/10 21:57  Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
Ωραιότατο τεμάχιο, έγραψα και σχόλιο, αλλά κάπου το έχασα. Τες πα, τα 5* είναι και ολίγα!
13/10 23:23  favlos
Η Ντόρα που έχει και μηχανισμό είναι μάλλον σίγουρη.Τωρα είδα στο Λαζόπουλο πως άδειασε τον Μανώλη για το θέμα της ευρύτερης ψηφοφορίας.
Ο άλλος γιατί φεύγει έτσι είναι μυστήριο.
13/10 23:36  Λουκρητια
Εχει να βγαλει μια δυσκολη πιστα,favlos, και βιαζεται.
14/10 08:58  shareholder-cs
Καλημέρα σε όλους,

Σόλωνα "για την απορία σου, 5000 σύνεδροι είναι πρόβατα και μέλη ελεγχόμενων μηχανισμών?" σου αντιγράφω παρακάτω απ την Ελευθεροτυπία ποιοι είναι.

ΘΑ καταλάβεις τωρα καλύτερα, οτι πολλοι απ αυτούς δεν είναι άδολοι στο ποιόν θα υποστηρίξουν, διότι είναι ευθέως εξαρτωμενοι απ τον εκάστοτε αρχηγό, αφου προσβλέπουν στο "διορισμό" τους στη νομή κομματιού της εξουσίας πχ υποψήφιοι Νομάρχες Βουλευτές, πολιτευτές, έπαρχοι, πρόεδροι νομαρχιακών οργανώσεων, συνδικαλιστές κλπ. κλπ.
Αυτοί εχουν κάθε λόγο να ταχτούν με τον επικρατέστερο για αρχηγό (δηλ τη Ντόρα).
Εσυ, αν σε ενδιέφερε η κατάληψη κάποιας καρέκλας, θα υποστηριζες εμφανώς το outsider? Τι πρόσβαση θα είχες μετά;

Ενω ο απλός ψηφοφόρος του κόμματος ψηφίζει άδολα, δεν περιμένει κάτι για να εχει τέτοιες σκέψεις στο πίσω μέρος του μυαλού του...

Ποιοι θα είναι σύνεδροι
Περίπου 4.700-4.800 θα είναι οι σύνεδροι, που θα συμμετάσχουν στο έκτακτο συνέδριο της 7ης Νοεμβρίου.
Θα είναι οι ίδιοι που συμμετείχαν και στο τακτικό του 2007, με μόνα νέα πρόσωπα τους βουλευτές και πολιτευτές των τελευταίων εκλογών και όσους προέδρους ή άλλα μέλη κοινωνικών και επαγγελματικών φορέων, εξελέγησαν με τη Ν.Δ. την τελευταία διετία.

Η σύνθεση επιτρέπει τη συμμετοχή του Γ. Βουλγαράκη, του Α. Παυλίδη, του Θ. Ρουσόπουλου, του Σ. Τσιτουρίδη και του Π. Δούκα, δηλαδή όλων όσοι είτε παραιτήθηκαν είτε κόπηκαν από τα ψηφοδέλτια.

Σύμφωνα με το άρθρο 10 του καταστατικού της Ν.Δ., οι σύνεδροι του 2007 αποτελούνταν από:

- Τους πρώην προέδρους του κόμματος.

- Τους βουλευτές και ευρωβουλευτές.

- Τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής.

- Τους πρώην βουλευτές και ευρωβουλευτές που συνεχίζουν να είναι μέλη του κόμματος.

- Τους υποψήφιους βουλευτές που δεν εξελέγησαν στις τελευταίες εκλογές και ευρωεκλογές.

- Τους αντιπροσώπους της Περιφερειακής Οργάνωσης, σε αριθμό διπλάσιο με τον αριθμό των βουλευτικών εδρών κάθε εκλογικής περιφέρειας, που εκλέγονται από τη Νομαρχιακή Συνέλευση του άρθρου 27 του παρ
14/10 08:59  shareholder-cs
- Τους αντιπροσώπους της Περιφερειακής Οργάνωσης, σε αριθμό διπλάσιο με τον αριθμό των βουλευτικών εδρών κάθε εκλογικής περιφέρειας, που εκλέγονται από τη Νομαρχιακή Συνέλευση του άρθρου 27 του παρόντος.

Κάθε Νομαρχιακή Οργάνωση (Ν.Ο.) που τα όρια αρμοδιότητάς της συμπίπτουν με τα όρια μιας εκλογικής περιφέρειας ή περισσότερες Ν.Ο. που τα όριά τους είναι μέσα στην ίδια εκλογική περιφέρεια, εκλέγουν επιπλέον συνέδρους.

- Ενενήντα δύο αντιπροσώπους των κομματικών οργανώσεων του εξωτερικού, εκ των οποίων 30 (τριάντα) γυναίκες, που εκλέγονται από τα μέλη των Τ.Ε. των Ν.Ο. Ελλήνων εξωτερικού.

- Εκατόν σαράντα αντιπροσώπους των ειδικών κομματικών - θεματικών οργανώσεων, εκ των οποίων οι 70 πρέπει να είναι εκλεγμένοι συνδικαλιστές.

- Τετρακόσιους αιρετούς αντιπροσώπους της ΟΝΝΕΔ που εκλέγονται σύμφωνα με τις διατάξεις του κανονισμού της.

- Εκπροσώπους των ετεροδημοτών που εκλέγονται από τα μέλη των οργανώσεων ετεροδημοτών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ανάλογα με τον αριθμό των μελών τους.

- Τους προέδρους των ΝΟΔΕ και τους προέδρους των νομαρχιακών οργανώσεων της ΟΝΝΕΔ.

- Τους εν ενεργεία νομάρχες, δημάρχους και έπαρχους, δημοτικούς και νομαρχιακούς συμβούλους της Ν.Δ. κ.ά.

- Εκπροσώπους παραγωγικών τάξεων και κοινωνικών φορέων που εξελέγησαν με τη Ν.Δ. (αγροτικούς συνεταιρισμούς, ΑΔΕΔΥ, ΔΑΚΕ, επιστημονικούς συλλόγους, όπως είναι οι δικηγόροι, οι γιατροί κ.λπ., επιμελητήρια, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΣΕΒ, πολύτεκνους, ΑμεΑ κ.λπ.).

14/10 12:51  shareholder-cs
Μου κάνει εντύπωση 9Και αηδία) ο απίστευτος τακτικισμός των Σαμαρά -Αβραμόπουλου να εχουν τραινάρει μεχρι σήμερα την επίσημη θέση υποψηφιότητας τους, ενώ ο κόσμος τόχει τούμπανο, και αλλωστε συμμετέχουν και διαπραγματεύονται στην επιτροπή του Σιούφα...
Δεν θα με εκπλήξει πριν τη κάλπη να τα βρούν οι δυό τους, με τον Δημητράκη -που έρχεται τρίτος στις δημοσκοπήσεις- να κάνει το σκαλί για τον Αντωνάκη, παζαρεύοντας μαζί του τη δευτερη θέση στο κόμμα σε περίπτωση επιτυχίας.
Φυσικά αν και τότε βγεί η Ντόρα, μάλλον η ατμόσφαιρα θα είναι τόσο χαρούμενη και ο λάκος που θα τους θάψει τόσο βαθύς, που θα πρέπει να αλλάξουν...κόμμα.
14/10 12:56  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
...Έχει αποδειχθεί ότι δεν τό'χουν και σε τίποτα. Σαν αυτούς το Μητσοτακέικο τρώει καμιά δεκαριά για ορεκτικό...
14/10 12:56  shareholder-cs
Το νέο Κ.Ε.Π θα είναι συντομογραφία του "Κόμμα Εξωπεταγμένων Πολιτικών"
λολ
14/10 13:01  shareholder-cs
Μη ξεχνάτε οτι ο Σαμαράς θα πρέπει ή να υπερακοντίσει του Καρατζαφέρη και να γίνει ακόμα πιο Πατριωτική Δεξιά, πράγμα πολύ δύσκολο, ή να έρθει κοντά προς το κέντρο, όπου όμως δεν εχει και τόσες πολλές συμπάθειες.
Εκτός αν πάει στον Καρατζαφέρη.
Να τους δω να φωνάζουν τον Γιώργο "αρχηγέ" και το τι γέλια έχω να κάνω...
14/10 13:42  adiavastos
Καλημέρα.
Ένα θέμα είναι η βιασύνη του ΚΚ να φύγει. Αναρωτιούνται και άλλοι γι αυτό.:
http://www.kourdistoportocali.com.asp1-4.dfw1-1.websitetestlink.com/default.aspx?pageid=238
Ίσως τα πρβλ υγείας που αναφέρει ο σεαρ να δικαιολογούν κάποια πράγματα.

Η (άμεση) αντικατάστασή του είναι άλλο μείζον θέμα. Συμφωνώ οτι από τους μέχρι τώρα εμφανιζόμενους διαδόχους, κανένας δεν δείχνει να είναι ικανός για ουσιαστική αντιπολίτευση στον ΓΑΠ που προσπαθεί να περάσει μια καινούργια ιδέα περί πολιτικής. Γιατί ΑΝ περάσει αυτή η νοοτροπία του, θα είναι εξαιρετικά δύσκολο άνθρωποι σαν τους τρεις υποψηφίους να αντιταχθούν.

"Διαβλέπω" ότι όποιος και αν βγεί από αυτές τις διαδικασίες, θα είναι το πρόβατο επι σφαγή, για να ανοίξει ο δρόμος για έναν πραγματικό νεωτεριστή Ηγέτη (αν εμφανιστεί εν τω μεταξύ κάποιος τέτοιος). Πολιτικοί Παλιάς κοπής μάλλον μας τέλειωσαν.
Διαφορετικά ..Πασοκ για πολύ καιρό , μέχρι τουλάχιστον την αναπόφευκτη πολιτική φθορά του (εκάστοτε) Κυβερνώντος.

Share: Αυτό το ...Γιώργο Αρχηγέ, μην το γελάς καθόλου...
:)
14/10 13:51  shareholder-cs
Αδιάβαστε,
δεν θα γελάω με το "Γιώργο αρχηγέ", αυτός επιτυχημένος είναι,
θα γελάω με το τσαλάκωμα της αλαζονικής "ψηλομυτιάς" των άλλων δυο...
14/10 17:06  shareholder-cs
15/10 13:38  shareholder-cs
Αλλο ένα εξαιρετικό άρθρο στο θέμα αυτό απο τον Ανδρέα Ανδριανόπουλο στο
http://e-roosters.blogspot.com/2009/10/blog-post_09.html
16/10 14:29  shareholder-cs
1000 σύνεδροι υπογράφουν υπέρ της υποψηφιότητας της Μπακογιάννη

Επίδειξη ισχύος, αν σκεφτεί κανείς οτι είναι 5000 οι συνεδροι και 4 οι υποψήφιοι...
Και οτι αρκούσαν 50 υπογραφές..
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
11 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
Η καλύτερη πληροφορία είναι η σωστή σκέψη



free counters

Athens





Get your own Box.net widget and share anywhere!

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις