Σκάφανδρο κατάδυσης...
Εδω που έφτασε η χώρα, η ηθική, το ηθικό, η οικονομία, το χρηματιστήριο, η τσέπη μας...
Λίγα λόγια για εμένα
sharelolder-cs . κατά κόσμον Χρήστος. Μετά απο τόσο καιρό στο φορουμ και τόσα posts, με ξέρετε αρκετοί, οι περισσότεροι ....
(διαβάστε περισσότερα)
Don't follow me. I'm lost too...
·Το πληκτρολόγιο της ξανθιάς γραμματέως και άλλα εύθυμα....
·Φορέστε το (ενίοτε τολμηρό) χιούμορ σας...
·Για τους φυλακισμένους...
·Γυναικείος χαρακτήρας
·Αμοιβαία δώρα...
·Η απόδειξη για τη κλιματική αλλαγή
·Ομερ-Πριόνης
·Γκίντερ Φερχόιγκεν: ΑΜΑΝ
·Μη πάει ο νους σας στο πονηρό...
·Εύα for ever !
·Απόκλιση 180 μοιρών
·Σκανδαλι-στικά όνειρα...
·Ντόρα, δώστα όλα....
·τραγούδια απο το You Tube
·Prive σελίδα, AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ KAI ΜΟΝΟ για τον Θρασσάκο (μη μπείτε οι υπόλοιποι)...
·Ο καφές είχε τη δική του ιστορία...
·Γελάνε και τα αυτιά του Γιωργου που φεύγει...
·Δώστε τόπο στα νιάτα και υπουργεία στους σαραντάρηδες
·Για τα μάτια του OTE...
·Please ask Monica for details....
·Κάπου μπροστά θα είναι το πράσσινο....
·Σκέψεις που κάνεις όταν είσαι "μαύρος" και "στη γωνία".....
·Προβληματισμοί...
·Γιατί ζορίζεστε;
·Ευχαριστίσατε τον Κύριο ημών...
·Χιουμορ απο τον Αρκά
·Οταν έχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου...
Σύνδεσμοι


Τι κρύβει η πεισματική άρνηση της ΟΛΜΕ για το επιπλέον 2ωρο απασχόλησης;
2810 αναγνώστες
Τετάρτη, 1 Μαΐου 2013
18:32

 

Η ΟΛΜΕ αρνείται πεισματικά την επαύξηση της απασχόλησης κατά 2 ώρες εβδομαδιαίως.
Και ετοιμάζεται για απεργίες εν μέσω εξετάσεων.  Όχι βέβαια για την εργασιακή επιβάρυνση κατά 2 επιπλέον ώρες σε ένα ούτως ή άλλως τόσο χαλαρό και μειωμένο ωράριο, αυτό είναι το έλασσον- αλλά γιατί αυτή η εντατικοποιηση θα είναι η μέθοδος μείωσης του αριθμού των εκπαιδευτικών.
Διότι έφθασε πλέον ο κόμπος στο γένι για τους κυβερνητικούς πάτρωνες τους,  καθώς μετά τις μειώσεις εσόδων ο προϋπολογισμός δεν βγαίνει χωρίς απολύσεις  και η τροικανή πίεση δεν λύνεται με ημίμετρα.

 
Η ΟΛΜΕ στη προσπάθειά της να προβάλει δικαιολογία για την άρνηση της επαύξησης κατά ένα δίωρο, ισχυρίζεται ότι υπάρχει και πολλή άδηλη εργασία εκτός της τάξης
Διερωτώμαι: Πόση προετοιμασία χρειάζεται πια για να διδάξει κανείς για άλλη μια φορά αυτό που διδαξε και περσι και πρόπερσι και πριν 3 χρόνια; Στο διάλλειμα πριν το μάθημα, να ρίξει μια ματιά 5 λεπτών, πρέπει να είναι αρκετή.
Θα δεχτώ οτι ένας καθηγητής (εφόσον τύχει να είναι φιλότιμος) μπορεί να δαπανήσει εκτός της τάξης κάποιες ωρες για προετοιμασία υλικού. Αυτό το υλικό δεν χανεται όμως τις επόμενες χρονιές. Και μπορεί να το χρησιμοποιεί και για τα ιδιαίτερα που κάνει.
Άλλωστε το υλικό που συνήθως  μοιράζεται στο σχολείο απ τους  καθηγητές, είναι φωτοτυπίες απο κάτι "υποδειγματικά λυμένες ασκήσεις" κατι "τυπολόγια", κατι περιλήψεις θεωρίας κλπ.
Όπου τέτοιο υλικό μπορεί να βρει κανείς άφθονο, στα διαφορα σχολικά βοηθήματα αλλά και με copy-paste  απ το internet... Μη μεγαλοποιούμε λοιπόν τα πράγματα.
 
Ειμαι πολύ περίεργος να μου εξηγησει κάποιος εκπαιδευτικός που εχει επάρκεια γνώσης του αντικειμένου που διδάσκει, ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ετοιμάζει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ σε ένα μάθημα που το εχει διδάξει κατ επανάληψη και τις προηγούμενες χρονιές.
Και αν όντως καταβάλλεται τόσος κόπος και προσπάθεια, οσο αφήνει να εννοηθεί  η ΟΤΟΕ,  τι φταίει που δεν το βλέπουμε να αντικατοπτρίζεται στα αποτελέσματα της δημόσιας εκπαίδευσης και στο επίπεδο μόρφωσης.
Και γιατί οταν αποφασίσουμε να βαθμολογήσουμε αντικειμενικά τα γραπτά (βλέπε πανελλήνιες) τοτε ξεγυμνώνεται το μέσο επίπεδο βαθμολογίας στα επίπεδα του 12...
 
Οι δε διορθώσεις γραπτών,  άντε να είναι 2 φορές το μήνα,  επι ένα δυομισάωρο κάθε φορά επι 8 καθαρούς μήνες του σχολικού έτους = 40 ωρες σύνολο στο έτος. Δηλαδή όσο μιας εβδομάδας δουλειά ενός άλλου εργαζόμενου, που εργαζεται 11 μήνες και όχι οκτώ. Δηλαδή  δεν τους χωρίζουν 12 βδομάδες εργασίας αλλά έντεκα . Μεγάλη υπόθεση…
Το να συνεχίζουν λοιπόν να μιλάνε οι Έλληνες δάσκαλοι για τις ώρες εργασίας, είναι ΠΡΟΚΛΗΣΗ για τους λοιπους εργαζομένους.
 
Γιατί άραγε οι ώρες διδασκαλίας έχουν υποχωρήσει τόσο; Διότι η  τακτική της ΟΛΜΕ είναι να αρνείται την επαύξηση του ωραρίου,  και να προβάλει πολλά προσκόμματα στη κάλυψη των αναγκών μέσω συγχωνεύσεων, ή κάλυψης δυο σχολείων απ τον ίδιο καθηγητή κλπ εις τρόπον ώστε να μη μειωθούν οι θέσεις εκπαιδευτικών αλλά αντιθέτως να αυξηθούν. Τεχνητή αύξηση της ζήτησης εκπαιδευτικών λοιπόν, δια της μειώσεως των ωρών εργασίας.
Γίνονται προσπάθειες να εγγράφονται σπουδαστές πχ σε επαγγελματικά λύκεια παρόλο  που είναι γνωστό ότι δεν θα παρακολουθούν, ή τους κατανέμουν καταλλήλως, μόνο και μόνο για να διατηρηθούν πάνω απ το όριο μαθητών τα τμήματα και επομένως οι αντίστοιχες θέσεις απασχόλησης των εκπαιδευτικών;
Αποτέλεσμα η   σχέση αριθμού μαθητών ανα καθηγητή να εχει φτάσει  στο χαμηλό περίπου 9 προς 1  
 
Προσέξτε εδώ ένα παράδειγμα: Στα  Γυμνάσια μεταξύ 1999-2006 οι μαθητές μειώθηκαν απο 363.870 σε 334. 359 (περιπου 8%) αλλά αντιθέτως ο αριθμός των καθηγητών όχι μόνο δεν μειώθηκε αλλά αυξήθηκε  απο 34.983 σε 37.679 δηλαδή αυξήθηκε κατά σχεδόν 8% (!!)

 
Αυτοί οι χιλιάδες υπεράριθμοι καθηγητές πληρώνονται απο τους φόρους ενός ημιθανούς πλέον ιδιωτικού τομέα, Και μετά τις οριζόντιες περικοπές που υπέστησαν και οι εκπαιδευτικοί, είναι διαμαρτυρόμενοι και για χαμηλούς μισθούς.
Η φορολογική πίτα όμως που μπορεί να δώσει η οικονομία φθίνει και μικραίνει εν μέσω σκληρής ύφεσης και ανεργίας,
Αν λοιπόν επιχειρεί κανείς να το αγνοεί αυτό, όπως η ΟΛΜΕ,  και να προσπαθεί να τη μοιράσει σε ολοένα περισσότερους συναδέλφους του -οιωνεί ανέργους - που εξακολουθούν αφελώς να προσδοκούν οτι θα διοριστούν στο δημόσιο (βλεπε : τακτοποιηθούν), ειναι πολύ απλά και μαθηματικά αναμενόμενο, οτι στο πηλίκο και σε μικρό βάθος χρόνου, θα καταλήξουν όλοι να πληρώνονται  με μισθούς Βουλγαρίας...
Ετσι συμβαίνει μόνο στις Σοβιετίες, όπου όλοι κάνουν οτι τάχα εργάζονται και μοχθούν , και το κράτος απο μέρους του κάνει οτι τάχα τους πληρώνει...
 
Κύριοι της ΟΛΜΕ :
Ξέρετε πόσο προκλητικό ακούγεται όλο αυτό το σκηνικό και οι αντιδράσεις σας και οι εκβιασμοί εν μέσω εξετάσεων, για ένα επιπλέον δίωρο εργασίας ανα βδομάδα, στο φορολογούμενο πολίτη που δουλεύει κυριολεκτικά τις διπλάσιες ώρες απ τον εκπαιδευτικό και επι 11 μήνες ετησίως, για να πάρει εν τέλει ενα μισθό, συχνά όχι μεγαλύτερο από εκείνου;
Και τι να πει ενας φορολογούμενος-στέλεχος του ιδιωτικού τομέα που κάνει ενα-δυο ταξίδια κάθε μήνα στο εξωτερικό, (ασε πόσο τρέχει εντός Ελλάδας), δηλαδή πόσες ώρες πέραν των 40 πρέπει να χρεώσει που τις τρώει να τρεχει με ταξί μαυρη νυχτα σε αεροδρόμια, να περιμένει πτήσεις, να υφισταται jet-lag κλπ. Αν αυτές τις βάλει για ωρες εργασίας χτυπάει για πλάκα τις 55 το μήνα...
Όχι ασήμαντη λεπτομέρεια:  το να προσθέσουμε επιπλέον 2 ώρες στις 16-22 του εκπαιδευτικού, δεν είναι καθόλου όμοιο με το να προσθέσουμε πχ στις 50 του στελέχους, άλλες 2.
Οι 24 ωρες της ημέρας είναι για κοινό δεδομένο για όλους, αλλά για τον δεύτερο εργαζόμενο ο προσωπικός χρόνος πλέον εχει ήδη εξατμιστεί και είναι υπερπολύτιμος...

 
Κύριοι της ΟΛΜΕ συνειδητοποιήστε το: Η χώρα πτώχευσε και δεν δύναται πλέον να συντηρεί ενα διογκωμένο δημόσιο, και καλοπληρωμένες θέσεις απασχόλησης για εκπαιδευτικούς και άλλους δημόσιους υπαλλήλους όπου δεν χρειάζονται πραγματικά.
Σχόλια

01/05 19:16  atan
Κοίτα Κύριε Δημοσιόγραφε τούς μισθούς των νερουλάδων της Βουλής , της ΔΕΗ-ΟΤΕ και άλλων Δημοκρατικών Δυνάμεων & άσε τους ¨υψηλά αμοιβόμενους εκπαιδευτικούς ¨
Θα μας πείς σε λίγο & για τμηματα 50 μαθητών
01/05 19:54  shareholder-cs
Εχω θιξει απο ετών κιόλας σε τουτο το Blog το ζητημα εκείνων των μισθών -τα γραπτά υπάρχουν-.
Κι εδω δεν έθεσα θεμα υψους μισθών αν ετσι καταλαβες, έθεσα θέμα υπεράριθμων εκπαιδευτικών. που γι αυτό και κακοπληρώνονται. Εδωσα και αριθμητικό παραδειγμα: Οταν ο αριθμός των μαθητών μειώνεται, δεν μπορεί να αυξανεται ο αριθμός των καθηγητών, απλά πραγματα. Ούτε μπορεί κάποιος να δουλεύει 16 ωρες τη βδομάδα αλλά να απαιτεί πληρη μισθό. Οπως γνωρίζεις όσοι εκπαιδευτικοί έχουν συμπληρώσει εικοσαετή θητεία , διδάσκουν κατ’ ανώτατο όριο 16 ώρες εβδομαδιαίως… Ακόμη και από αυτές τις 16 ώρες, ωστόσο, αρκετές δεν αφιερώνονται σε μάθημα στην τάξη, αλλά συμπληρώνονται με την ενασχόληση των καθηγητών σε δραστηριότητες που περιγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα ως γραμματειακή-διοικητική υποστήριξη… Ναι έχουν επινοηθεί και τέτοιες «πατέντες» στα καθ’ ημάς ώστε οι ήδη περιορισμένες ώρες διδασκαλίας των εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση να καλύπτονται από δραστηριότητες που λίγη σχέση έχουν με το επιστημονικό τους αντικείμενο και το μάθημα για το οποίο έχουν προσληφθεί από το ελληνικό Δημόσιο για να διδάσκουν στους μαθητές τους.

Στο τέλος του παραλογισμού, θα ζητησει η ΟΛΜΕ να απασχολούνται μονο μια ωρα τη μερα, προκειμένου να διοριστούν όλοι...
01/05 21:12  oberon
shareholder-cs,

Αν ήξερες πόσο σοβαρό είναι το πρόβλημα της εκπαίδευσης, και μάλιστα όχι μόνο στη χώρα μας, δεν θα έγραφες πύτε λέξη από αυτά που έγραψες.

Αλλά είναι πολύ δημοφιλές στη χώρα μας να χτυπάμε τα σαμάρι.


Δοκίμασε - αν θες ... - τις δυνάμεις σου στο ερώτημα "τί και πώς μαθαίνουν τα παιδιά μας ;", και μετά "γιατί το μαθαίνουν ;".

Αρκετά αργότερα μπορεί να ανακαλύψεις ότι η λύση δεν είναι θέμα ωραρίου καθηγητών. Ικανοί καθηγητές κάνουν θαύματα σε πολύ λίγες ώρες.


Αν σε μπέρδεψα, συμπάθα με.
11/05 23:26  shareholder-cs
Εγω χτυπώ το σαμάρι; Τι κάνουν δηλαδή οι ιδιοι οι εκπαιδευτικοί που ενω θεωρούν το επάγγελμα τους λειτούργημα, ταυτόχρονα το απαξιώνουν το με το να κάνουν συνελεύσεις και εκλογές για την ΟΛΜΕ εν ώρα μαθημάτων, καί αποφασίζουν απεργία σε περίοδο πανελληνίων εξετάσεων;
12/05 01:20  shareholder-cs
Μαθηματικά τριτης Δημοτικού: Με δεδομέμνη (και φθινουσα) τη διαιρετέα πιτα (εσοδα Δημοσιου), όσο η ΟΛΜΕ προστατευει και επαυξάνει τον διαιρετη (δηλ τον αριθμό απασχολούμενων εκπαιδευτικών στο Δημόσιο) τόσο το πηλίκο (ο μισθός τους ) θα μειώνεται.
Τι δεν καταλαβαινετε;
Το λέει και η παροιμία: "Δεν γινεται και η πιττα ολοκληρη, και ο σκύλος χορτάτος."
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
8 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
Η καλύτερη πληροφορία είναι η σωστή σκέψη



free counters

Athens





Get your own Box.net widget and share anywhere!

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις